mybet.com - Casino

Γίνε "έξυπνος" καταναλωτής

Μπαίνεις στο πολυκατάστημα, ψωνίζεις "τα απαραίτητα" και στο ταμείο πρέπει να πληρώσεις 300€; Μήπως πιάστηκες κορόιδο; 

Μπαίνεις στο πολυκατάστημα και παθαίνεις αμόκ; Ψωνίζεις τα πάντα, με 1.99€ και φτάνοντας στο ταμείο πρέπει να πληρώσεις 500€. Είναι εκείνη η στιγμή που σε πιάνουν οι τύψεις και καταλαβαίνεις ότι πιάστηκες κορόιδο; Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και μάθε να ψωνίζεις αυτά που πρέπει, όταν πρέπει, στην τιμή που πρέπει!
Δες το σαν οδηγό στην οικονομική κρίση.

Φτιάξε καθημερινές, εβδομαδιαίες και μηνιαίες λίστες για τα ψώνια σου
Για να σου μείνουν χρήματα στην άκρη, χρειάζεται οργάνωση. Και για οργανωθείς χρειάζονται λίστες! Αν έχεις συγκεκριμένες λίστες με πράγματα κάθε φορά που πας στο σούπερ μάρκετ, θα αποφύγεις να πάρεις και όλο το υπόλοιπο κατάστημα. Αν έχεις λίστα πηγαίνοντας στο ΙΚΕΑ ή τα αντίστοιχα μαγαζιά, δεν θα πάρεις και ότι άλλου σου «σερβίρουν». Ειδικά για το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς σου, μπορείς να φτιάξεις ειδική λίστα με γνώμονα την κάτοψη του μαγαζιού ώστε να αποφύγεις να περάσεις από «επικίνδυνους» διαδρόμους με λιχουδιές που και ακριβές είναι και θα σε παχύνουν και θα αδειάσουν την τσέπη σου!

Πλήρωνε με μετρητά!
Όταν βάζεις το χέρι στην τσέπη και βγάζεις το μετρητό, σε πονάει περισσότερο. Κόψε τις κάρτες γιατί σε κάνουν να νομίζεις ότι έχεις πολλά χρήματα τα οποία στην ουσία δεν σου ανήκουν. Επίσης, με τα μετρητά υποχρεωτικά ψωνίζεις με όσα έχεις.

Μην ψωνίζεις την ημέρα της μισθοδοσίας σου!
Το ζήτημα είναι καθαρά ψυχολογικό. Παίρνεις το μισθό σου και νιώθεις βασιλιάς! Στο λογαριασμό σου υπάρχουν όλα τα χρήματα και αγοράζεις και κάτι παραπάνω. Μην το κάνεις …και μην γελιέσαι! Υπάρχουν άλλες 30 ημέρες στον μήνα που μόλις αρχίζει… Ξέρω ότι μπορείς να ψωνίσεις λίγο παραπάνω και απλά θα μαζευτείς τις τελευταίες μέρες του μήνα. Έτσι όμως δεν θα βάλεις τίποτα στην άκρη!

Φάε πριν βγεις για ψώνια… (κουλό αλλά αληθινό)
Οι ψυχολόγοι και οι διαιτολόγοι, υποστηρίζουν ότι αν πάς στο σούπερ μάρκετ πεινασμένος είναι πολύ πιθανό να αγοράσεις δεκάδες χαζά προϊόντα για να ικανοποιήσεις ψυχολογικά την πείνα σου.

Φίλα τα χρήματά σου σε διαφορετικούς φακέλους (ή σε διαφορετικούς λογαριασμούς)

Πληρώνεσαι και βάζεις το «πάκο» στο συρτάρι του γραφείου σου. Εντυπωσιακό αλλά επικίνδυνο. Όχι επειδή θα στο κλέψουν αλλά επειδή δεν θα μπορέσεις ποτέ να προγραμματίσεις τις πληρωμές σου. Φτιάξε διαφορετικά φακελάκια για τους λογαριασμούς, τα ψώνια και τα έξτρα που μπορεί να προκύψουν. Φρόντισε επίσης να τα έχεις σε βαριά χαρτονομίσματα. Ξέρεις, πράσινα, κίτρινα, μωβ. Έτσι, όταν θες να ξοδέψεις ένα εικοσάρικο σε βλακείες στο περίπτερο, θα το ξανασκεφτείς παίρνοντας ένα ολόκληρο πεντακοσάρικο από το φακελάκι…

Ψώνιζε στα ίδια καταστήματα
Αν μπαίνεις κάθε μήνα σε άλλο πολυκατάστημα, θες συνεχώς να εξερευνάς και όλως τυχαίως πάντα ανακαλύπτεις κάτι καινούργιο να αγοράσεις…. Διάλεξε ένα μαγαζί και ψώνιζε εκεί. Αφενός μπορείς να αποφεύγεις τις κακοτοπιές αφού ξέρεις που είναι ο καφές και δεν χρειάζεται να περάσεις από όλους τους διαδρόμους και αφετέρου μπορείς ευκολότερα να ελέγχεις τις τιμές και πως εξελίσσονται.

Μην ψωνίζεις στο ταμείο!
Οι καταστηματάρχες βάζουν πάντα «δολώματα» στην ουρά του ταμείου. Τσιχλίτσες, βιβλία συνταγών, μπιχλιμπίδια, φθηνά ή ακριβότερα. Μην τσιμπάς επειδή περιμένεις μισή ώρα την μπροστινή κυρία! Αν υποκύψεις μπορείς να προστεθούν μέχρι και 20 ευρώ στο λογαριασμό σου!

Μην ψωνίζεις με κουπόνια επειδή είναι …ευκαιρία
Τα εκπτωτικά κουπόνια μπορούν να σου γλυτώσουν χρήματα αν προορίζονται για κάτι που χρειάζεσαι. Αν όμως πρέπει να πάρεις 30 κιλά απορρυπαντικό που δεν χρειάζεσαι για να αποκτήσεις φθηνότερα ένα ελεεινό σερβίτσιο που ΔΕΝ χρειάζεσαι, ποιο είναι το κέρδος; Έχει αποδειχθεί ότι οι καταναλωτές θα αγοράσουν προϊόντα μόνο κα μόνο επειδή ένα αυτοκόλλητο λέει ότι είναι ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουν. Άστο για τους άλλους!

Προφυλάξου από τα συνηθισμένα κόλπα
Οι μέρες που μεγάλες ταμπέλες μας «παρακαλούσαν» να αγοράσουμε πράγματα έχουν περάσει. Τώρα όλα γίνονται υποσυνείδητα. Έντονα χρώματα, εντυπωσιακές ετικέτες, τρομερό design στο …μεγάλο κουτί και «μούφα» προϊόν. Οι marketers και οι εμπορικοί διευθυντές συνεργάζονται με ψυχολόγους για να το ετοιμάσουν. Δεν πειράζει. Αν θέλαμε ανάλυση θα πηγαίναμε σε θεραπευτή… Ασε τα λεφτά στην τσέπη σου.

Βγάλε από το συρτάρι το κομπιουτεράκι σου (η χρησιμοποίησε το μυαλό σου)
Οι προσφορές είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να σε ξεγελούν. Όταν βλέπεις π.χ στα απορρυπαντικά πλυντηρίου πιάτων 12+4 δώρο, παρατήρησε την διπλανή –προ προσφοράς- συσκευασία που θα είναι δίπλα. Μήπως πριν την «προσφορά» η σακούλα περιείχε ούτως ή άλλως 16 ταμπλέτες; Τώρα, που μαζεύεις αποδείξεις σαν τρελός, μία πολύ καλή ιδέα είναι να παίρνεις μαζί σου στο σούπερ μάρκετ και την απόδειξη από τα τελευταία ψώνια σου. Περίπου τα ίδια αγοράζεις κάθε φορά. Οπότε θα μπορέσεις να κάνει απόλυτες συγκρίσεις στις «προσφορές».

Πηγή: http://www.menslounge.gr/

Κατασκευή Ιστοσελίδων - Web Design | Sitestore.gr Best Theme & ThemesHive & Thanks to Top WP Themes